HTML

RitesofPassage

Mindenkiben ott lakik Odüsszeusz. Bennem is?

Friss topikok

Gamez update

2008.10.16. 16:27 idiotapocs

Na hogy ne csak majdan megjelenő dolgokról írjak, egy korábbi posztomat kicsit frissítem.

    • Space Siege: Dungeon Siege folytatás, az űrben. Legyek -é kiborg avagy ne legyek -é dilemmával fűszerezve, bővebb info előző postban.

    • Spore: Nem nagyon kell bemutatni, a Lény kreáló megmutatta hogy fun lesz nagyon.

    • Civilization: Colonization: Colonization gatyába rázás Civ IV engine-el. Az eredeti számomra az egységes hangulat miatt mindig is szimpatikusabb volt a Civ-nél.

Na. Space Siege-t lehúzták szegényt nagyon, rövid demón végigdaráltam magam, de azóta is pihen a vinyó mélyén. Spore, tényleg kegyetlen fun volt, azalatt a kb 3-4 óra alatt amíg végigtoltam. Lehet hogy ennél több volt, de kb ennyi rémlik, és az biztos hogy az egyik legrövidebb nagynevű játék amivel valaha játszottam. Civ4:Col-nak meg egyszerűen 0 hangulata van, olyan mint egy Civ mod. Hehh, ez rövid volt, dehát ez van, mindig is tudtam kritikus lenni a gamékkal. Neeeext!!! :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://odyssey.blog.hu/api/trackback/id/tr81717264

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása